לאחרונה זיהינו תופעה של מתנדבים שמגיעים ללא ידע קידוד (אנשי “תוכן”) שמגיעים לכמה מפגשים, יוצאים עם תחושה שאין משימות ‘משמעותיות’ (או שבכלל אין להם משימות) ומחליטים לא להמשיך להתנדב ולעזור במשימות.
אנו רוצים ולחשוב על דרך שנוכל לשלב אנשי ‘תוכן’ בצורה יותר משמעותית ומתוכננת כדי לתת תחושה יותר טובה, לשמר אותם, ובסופו של דבר גם לנצל את כישוריהם בצורה שתועיל בצורה מקסימלית לפרוייקטים של הסדנא.
לדעתנו אפשר לשפר את המצב בשתי דרכים עיקריות:
:1 - תכנון מראש של משימות תוכן פר פרויקט
2 - להרחיב את משימות התוכן לכלול גם משימות נחוצות אך ‘משעממות’/פשוטות, וגם משימות יותר ‘איכותיות’/ ובעלות אופי מחקרי וכן פרוייקטים ארוכי טווח.
כדי להתחיל לגלגל את העניין, אנחנו רוצים לרכז משימות תוכן לקראת ההאקטון שיהיה ב- 27-28 במאי.
נשמח אם כל אחד מהפרויקטים יחשוב על הצרכים התוכניים שלו ועל משימות שנגזרות מהצרכים הללו.כמובן שאם יש עוד רעיונות, תובנות או הארות לגבי תכנים בסדנא נשמח לשמוע ולחשוב איך ליישם
דרור, רחלי ורונן