כבר מעל שנה שאני מנהל את העמוד של תב"ע פתוחה רמת השרון. השיגרה של האתר די קבועה - פעם בשבוע אני מפרסם בקשות להיתרים חריגים שעדיין בתוקף להתנגדות (יש חלון של 14 ימים), מעדכן על ישיבות של הועדה וועדות המשנה השונות (קישור לסדר יום) ומקשר לפרוטוקולים שפורסמו לועדות שהתקיימו. אני משתף את הפוסט בעיקר בשתי קבוצות ברמת השרון, אחת בעלת צביון פוליטי (של סיעה שחברה במועצה) ואחת כללית לכלל התושבים. מדי פעם אני מפרסם בקבוצות שכונתיות בהתאם לרלבנטיות(השכונה שלי ושכונה נוספת). בעמוד עצמו אני לא מביע דעה אבל בשיתופים אני מביע דעה על הנעשה בעיר.
התמונה המצורפת מסכמת חודשיים של פרסומים, אפשר לראות שהפרסום השבועי די אפקטיבי - יש לעמוד 134 אנשים רשומים, לרוב הפוסטים מגיעים לקהל כפול אם לא משולש, אחוז “המעורבות” גבוה (בעיקר בקבוצות) כך שאנשים רואים את הפרסומים.
איך זה משליך על הפרסומים האוטומטיים? כרגע זה לא עובר את מספר העוקבים וגם לא מגיע ליותר מדי אנשים שאינם עוקבים. אחוז “המעורבות” עומד על בערך 5% (למעט תוכנית אחת ששותפה ע"י אחד העוקבים). את הפרסומים האוטומטיים אני לא משתף בכלל, אני מניח שיש חשיפה בזכות הפרסומים שאני כן מפיץ - העניין שיש בהם כנראה גורם למנגנון של פייסבוק לייצר יותר חשיפות בפיד של האנשים.
@niryariv יש מצב שאתה משתף פילוחים כמו בתמונה שיצרתי של העמודים של תב"ע ירושלים ורמת גן?
לרמת גן יש 129 עוקבים, לירושלים 99. התנועה לעמודים די דלילה וגם רמת המעורבות נמוכה מאד. בעמוד של ירושלים יש לפעמים 10 עדכונים ביום. ברמת גן פחות.
עכשיו בדקתי ומסתבר של המעורבות בעמוד של רמת גן היא של… אדם אחד! הוא עשה כמעט את כל הלייקים וההערות.
אבל אין מצב שהוא מועמד לנהל את העמוד