מי מבין ב-Meetup ויודע איך מקדמים בו אירועים?

האם צריך לעשות משהו אקטיבית חוץ מאשר לפתוח אירוע ולהגדיר את תחומי העניין שלו?
לסדנא יש חשבון, אך יעילות הפעילות שלנו ברשת הזאת מוטלת בספק…
טיפים?

אנחנו הפסקנו להשתמש בזה ב OKI, במקום זה אנחנו משתמשים ב- attending. Io…

נראה ש-attending.io הוא פחות בשביל רשת חברתית (לפחות בישראל) ויותר בשביל לבנות עמוד נחיתה מהיר לאירוע ולפשט את תהליך ההרשמה. כלומר במקרה שלנו הוא יחליף את Google Form

אני חושבת שגם ככה meetup כבר לא פופולרית כמו פעם, גם מחיר המנוי שלה לא
משתלם…

בקיצור, אולי נוותר?

2016-04-23 12:42 GMT+01:00 mary info@hasadna.org.il:

לייק 1

לי יש חשבון לקבוצת מסחר אלקטרוני שהקמתי לפני מספר חודשים

להגיד שmeetup לא פופלרית והמנוי לא משתלם זה כמו להגיד שהאינטרנט מסוכן
זה תלוי בהמון רכיבים

וגם צריך זמן.

אי אפשר לפרסם מפגש ולצפות שבאותו יום יגיעו

מהנסיון שלי אנשים מאוד אוהבים את המייטפים וחלקם אפילו ראיתי בקמפוס שהגיעו והחדר הגדול היה מפוצץ.

העיצה הכי טובה שאני יכול לתרום בנושא מלבד לעזור איך לפרסם מייטאפ חדש
הוא לפרסם ארועים עתידים גם לטווח הרחוק ודבר שני לבקש מאנשים שיכתבו תגובות מעולות על המפגשים.

אנשים חדשים ילכו רק אם יקראו מידע וגם פיידבק מאוד חיובי על המפגש.

כרגע יש רק ארוע עתידי אחד.

:thumbsup: