היי כולם,
מעדכן אותכם בפגישה חשובה שעשינו אתמול עם דובר הסדנא, ניר הירשמן, ועם החלטות קונקרטיות שקיבלנו בעקבותיה שרלוונטיות גם להאקתון הקרוב.
הפגישה הייתה במטרה לגבש אסטרטגיה של קידום התוכן שלנו בתקשורת, ובסופו של דבר הגברת החשיפה התקשורתית והשיח הציבורי בנוגע להוצאות המדינה והעברות תקציביות.
לאחר התייעצות מעולה עם ניר ושבי, הגענו למסקנה שאנחנו צריכים לקדם בתוך אתר מפתח התקציב בלוג, שאליו נעלה ניתוחים וסיכומים והצגות גרפיות שונות ומגניבות שאנחנו עושים מתוך הדטה שלנו (למשל - 10 חברות הייעוץ שמקבלות הכי הרבה כסף מהמדינה… הסעיפים התקציביים שהכי גדלו/קטנו… וכולי), וגם מדי פעם עדכונים ספציפיים שנראים לנו חשובים (כמו למשל התקשרויות ספציפיות חריגות). הבלוג ישמש להפיץ את התוכן שלנו לעיתונאים ומעצבי דעת קהל, ואותו גם נקדם במדיה החברתית של הסדנא, ובה בעת הוא יזמין את הקוראים להיכנס לתוך אתר מפתח התקציב ולהשתמש בו בצורה יותר מושכלת (ועל הדרך הוא יגביר את החשיפה שלנו בחיפוש של גוגל (
). .
אז מבחינת ההאתקון הקרוב (ב16 לאוקטובר כן?) זה אומר-
(א) שנרצה מישהו אמיץ ונועז שייקח על עצמו להקים את הבלוג בתוך עמוד מפתח התקציב (יש מתנדב בקהל? דברו עם @mushon );
(ב) שבמהלך ההאקתון ננסה להוציא כמה ניתוחים איכותיים שכבר נוכל לפרסם בבלוג הטרי (@vitaly כבר התחיל בזה, ואנחנו נעבוד על זה עוד כדי שיהיה איכותי);
(ג) שנשמח מאד לגייס data analysts שיסייעו לנו עכשיו וגם בהמשך לייצר ניתוחים.
פתחתי פתיל נפרד כדי שנרשום בו רעיונות לניתוחים שאנחנו רוצים לעשות ולהפיץ. תוסיפו שיהיו לנו הרבה.
וחוץ מזה צום קל וגמר חתימה טובה ועיד סעיד (למי שחוגג ו/או מחק את המיותר).
ד"ש
סער
**
**